tisdag 24 januari 2012

Plaza Interior


Sent i somras hade jag och min familj besök. Det besöket resulterade i ett reportage som är med i senaste numret av Plaza Interiör. Jag vill tacka så mycket för en rolig dag med Bästa Britta och Malin som tog så fina bilder! Vi pratade inredning, mitt jobb och lite annat som tursamt nog inte hamnade i tidningen..
My home is in the latest, swedish, issue of Plaza Interior. I would like to thank Britta an Malin for the very fun day we had together and of course the lovely pictures. We talked about interior design, my job and some other stuff which luckily did not ended up in the paper..
Av: Britta Henley
Foto: Malin Cropper

14 kommentarer:

  1. Ett jättefint reportage i något som måste vara ett av de bästa numren någonsin av Plaza. Skoj att läsa mer om dig och familjen!

    SvaraRadera
  2. åhå. MÅSTE jag spana in!!!

    SvaraRadera
  3. Åh ja det var så himla kul att kika in å framförallt få läsa mer om dig, du är gryyyyym!

    SvaraRadera
  4. Vad kul, Grattis!! Ska genast springa och skaffa mig ett ex! :)
    Kramar! /Hanna

    SvaraRadera
  5. Men å så kul! Grattis. Vore kul att se fler bilder av ditt hem här i bloggen :-)

    SvaraRadera
  6. Men gud vad kul! Till närmsta pressbyrå i morgon! Detta måste man ju se!

    Kram.

    SvaraRadera
  7. Jösses, så snyggt! Jag får nog allt ta och shoppa hem senaste Plaza känner jag! :)

    SvaraRadera
  8. Vad roligt, stort grattis! den tidningen måste inhandlas, fin kväll till dig!

    SvaraRadera
  9. Men hjälp så kul! Ett stopp på presstop imorgon får det bli :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Tack för alla fina hälsningar! Ska visa några av bilderna här senare.
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Hej Hanna,

    Ville bara skicka en hälsning då jag, Frida och din kusin Niclas var i Stockholm i helgen. Jag passade på att köpa Plaza interiör, för att läsa på tåget hem. Då fick vi se ett riktigt härligt reportage från Ert fina hem.
    Tack för trevlig läsning :) Hälsningar Frida

    SvaraRadera
  12. Tack Frida! (Niclas flickvän??) roligt att du gillar vårt hem! Nästa gång får ni säga till så kan vi ses på en fika eller nått! Hälsa Niclas med en kram!
    ..och resten av familjen me föresten:)
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera