fredag 27 januari 2012

ART



Jag har fått en del frågor om mina tavlor. Jag handlar lite över allt. Myrorna, loppis, olika antikhandlare... Men dyrgriparna hittar man inte där. Lauritz.com, Metropol, Bukowskiz Market och Bukowskiz är bra ställen att börja leta på om man är ute efter specifika objekt. Victor Vasarely är konstnären bakom dem "färgglada" tavlorna i vårt vardagsrum. Den lilla som hänger över stereon, Olle Baertling och det svartvita fotot, Helmut Newton. Som en del i mitt arbete söker jag även efter den här typen av objekt till mina kunder.

Three of my favorite artists that you will find in my home. Victor Vasarely, Olle Baertling and Helmut Newton.

4 kommentarer:

  1. Yay! :) :) :)
    Have a great weekend, Hanna!

    hugs,
    agnes
    :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Helmut Newton!
    Är själv fotograf så jag gillar hans uttryck...
    En utställning som är bra fast det är måleri, är Dreamscape på Galleri Lorentzon i Stockholm.

    SvaraRadera
  3. Helmut Newton I like, det svartvita fotot är helt fantastiskt! Skulle gärna äga ett likadant, vet du var jag bör leta samt prisklass?

    /Mikaela

    SvaraRadera
  4. Jag köpte min på Bukowskiz. Pris varierar men dem är väldigt dyra. Från 10 000kr och upp. Just den bild som jag visar här fanns till salu samtidigt, fast planschen, jag följde den mycket spännande budgivningen mellan två ivriga budare som slutade på svindlande 64 000kr. Om man inte är beredd att spendera en mindre förmögenhet kan man kanske hitta planscher eller reproduktioner på nätet. Lycka till!
    /
    Hanna

    SvaraRadera