torsdag 12 januari 2012

Happy Happy Day!

Tack fina fina Johanna för att du valde att ge mig denna blog-award!! Gjorde precis min oförskämt tidiga morgon betydligt roligare! Johannas blog, Today you inspired me, är ett riktigt guldkorn som skänker mig massor av inspiration!
Liebster betyder "käraste" på tyska ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter.
När man får utmärkelsen ska man göra följande;
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen & länka.
2. Nämn 5 bloggar att lämna awarden till (låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem).
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare ;)

Detta är mina 5!
Tack för allt ni delar med er av på era fina bloggar!

Lovely Johanna with the great blog, Today you inspired me, named my blog one of her favorites! And gave me this award to share with my 5 top pics! Big thank u!!

5 kommentarer:

  1. thanks gorgeous! jag ska ösa över så galet mycket bloglove på dig senare, först ska jag träffa arkitekten för våran vind, han ska rita en trappa upp till takterrassen. (du är väl fortfarande på för kaffe hos mig sen med sanna, tänkte utnyttja dina fantastiska stylingkunskaper då det är många tomma kvadratmeter att fylla) can´t wait! kram! mini

    SvaraRadera
  2. Taaaack! Blev helt galet glad här nu!! :)
    /Hanna

    SvaraRadera
  3. tack tack tack!!! Så glad blev jag för det :-) Kram!

    SvaraRadera
  4. haha, nöjet är på min sida!
    vilken fantastisk bild ;)

    SvaraRadera
  5. men tjena hej vad fint.
    ja. du gör mig så gla, så gla!
    tack!!!

    SvaraRadera