lördag 6 augusti 2011

Red + Orange



Cardigan, COS. Bag, ZARA. Jeans, ACNE. Shoes, Sam Edelman.

13 kommentarer:

  1. Amäh! Dina skor! Jag dör!
    MÅSTE HA!
    (var hittar jag dem?)

    SvaraRadera
  2. Jamen oj så snyggt!!!
    As usual, fining!!

    SvaraRadera
  3. Älskar dig nått så oerhört...
    Din syster

    SvaraRadera
  4. Lika snygg som alltid!
    Den där koftan är jag mycket avis på. Är lite bitter för att COS inte finns närmre mig..
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Snyggt med Orange, har inte ett enda plagg i orange. Måste skaffa!

    SvaraRadera
  6. Hanna! De var SLUT!!! attans också!
    Men jag åker till Spanien nu i veckan så då ska jag kolla efter najsa pjucks. Brukar jag hitta där.
    Tack för info!!!
    KRAM. u

    SvaraRadera
  7. Hanna you look fabolous! Hoppas att allt är fint med dig och pojkarna! Ses snart hoppas jag! Kram Marielle

    SvaraRadera
  8. ujuj, vilka skönheter till skor!
    Och den där oranga färgen är ju magisk!
    Lovely combo!

    SvaraRadera
  9. Roligt att ni gillar! Tack!
    Marielle!! Va roligt att du tittar in. Vore fantastiskt o ses snart. Hör av dig när du kommer till stan.
    Kram på er alla

    SvaraRadera
  10. jeg elsker din outfit!!!
    og dine sko!!! dåååån!!!

    SvaraRadera
  11. Thanks for the sweet comment hun!
    OMG, I just felt in love with your shoes.. Actually the whole outfit is amazing. X

    SvaraRadera