onsdag 17 augusti 2011

Pilates

Detta är en kettlebell. Ett av många redskap man använder sig av när man tränar Pilates. Jag har ganska nyligen börjat och är helt fast. Vill tipsa om min fina vän Amelie som jag tränar hos. Hon är delägare i Stockholm Pilates Center och har precis börjat blogga! Hon tipsar om träning, kost och snygga träningskläder. Detta är ett riktigt proffs, det är ingen tillfällighet att Sting bokar henne när han är i stan!

This is a kettlebell. One of many tools you use when you practice Pilates. I have only recently begun and love it. Want to tell about my good friend Amelie who trains me and has just started her one blog! She offers tips on fitness, nutrition and stylish workout clothes. This is a real pro, it's no coincidence that Sting book her when he is in town!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset, får kolla in hennes blogg :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag gillar din blogg, är väldigt glad att jag hittat hit! Keep up the good work och ha en fin dag! /Louise

    SvaraRadera