tisdag 19 april 2011

My place









Jag är just nu nykär i mitt nya fikonträd! Jag älskar växter och blev helt överlycklig när jag hittade det för dom är inte helt lätta att få tag i. Har haft det i två veckor nu och det verkar trivas riktigt bra, var lite orolig för vi har det väldigt varmt här hemma..lever ihop med en väldigt frusen man :) Det verkar inte vara så krångligt att sköta heller. Bara det vanliga. Näring, plantera om och vattna ofta. Det får absolut inte torka ut, då är det visst kört. Bjuder också på ett av min bästa loppisfynd. Den gamla kofferten vid Nathans säng köpte jag för några år sedan för 150 kr.
Pics from around my apartment. Right now I'm fallen in love with my new fig tree. It seems to like it here and it makes me happy:) It is not difficult to manage but you have to keep an eye on it all the time and it may never dry out. Then it's over. One of my best flea market finds are the large suitcase in Nathan's room. I paid 15euros for it.

7 kommentarer:

  1. Nice pics from your home. Maybe I will also do the same and post same pictures from our place. I just have clean wirst :D

    SvaraRadera
  2. Mitt favorithem:-)

    Har skickat 1000 sms till dig du kan bortse ifrån, telen är av.

    Puss

    SvaraRadera
  3. Men så fint ni bor! Är också på jakt efter ett fikonträd, älskar dem.
    Kram tanten

    SvaraRadera
  4. Såååå fint du bor!
    Likte så godt det sorte gulvet mot det rosa/røde teppet!

    Glad påske :)

    SvaraRadera
  5. You have a stunning apartment! I would love the map wall...and the gold light fitting and the rugs and the chairs and the prints...I would really like all of your apartment!;D
    xx

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för era fina hälsningar! Jag blir löjligt glad:)
    kram
    Hanna

    SvaraRadera