torsdag 7 april 2011

My Kitchen

Jag har en stor passion i livet. Att äta god mat. Är nästan lika road av att laga som att äta, men jag är mer än gärna någons gäst. Finns inget bättre än att bli serverad och omhändertagen. Vi, som dem flesta, spenderar galet mycket tid i köket. Äter, sittande, stående, gående, picknick på mattan, hänger med kompisar, leker..Inte konstigt att man drömmer om ett jättekök, men jag är väldigt nöjd faktiskt. Hallen och köket hänger ihop så man kommer rakt in i hemmets hjärta när man kommer hem till oss. Ska visa mer bilder vid tillfälle.


I love cooking, and this is where me and my family spend most of our time, in the kitchen. Plying, eating, socialize whit friends, it´s crazy how much time you spend in your kitchen.

2 kommentarer:

  1. Jag har sagt det innan men jag måste säga det igen: vilket GRYMT hem ni har!!! Älskar mattan och lampan!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Blir så glad! Mattan köpte jag för 7 år sedan och äntligen börjar den bli lite sliten och härlig:)

    SvaraRadera