torsdag 27 januari 2011

Sjukstuga


Måste nog börja bli aningen mer personlig här på bloggen..kan inte prata mer med mina vänner om alla sjukdomar mina barn drar på sig. Det är fan helt galet!! Dom är magsjuka, förskylda, höst och vårvirus, blåsor och svullen tunga, jag står snart inte ut! Sover mindre än en krigförande soldat. Känner mig helt slut. Buuhu.. Nu handlar den här bloggen inte om barnsjukdomar men som sagt, folk tror väl snart att jag hittar på. Nog om det. Jag har ett jätteroligt projekt på gång. Om barnen är friska på måndag ska jag de närmsta veckorna inreda en vindsvåning här i stan. Tanken är att ni ska få följa det hela här. Hoppas bara prinsarna mår bättre :)
Kommer vara tvungen att hålla en del i huvudet, kanske får börja skriva på väggarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar