torsdag 6 januari 2011

Hemma hos mig

Lämnade in den här planschen, Image after image av Gerhard Richter för inramning och måste säga att jag blev väldigt nöjd. Den är ju som synes ganska stor så det kostade lite mer än vad jag förväntat mig men det var det värt. Rama om är min nya grej. Har massa små projekt framöver.. Fåtöljerna är en generös gåva och lampan kom min älskling hem med från jobbet en dag. Han hade hittat dom (har en till) i soprummet!! Såg dom faktiskt i en inredningstidning, 2500 styck..Tack så mycket.


4 kommentarer:

  1. Mycket fint! Jag har också en stor plansch som jag vill rama in men har aldrig orkat gå iväg med den. Får man fråga var och hur mycket det kostade?

    SvaraRadera
  2. Roligt att du gillar den, jag gjorde på ett ställe på Sveavägen i stockholm, ligger mittemot Handels. Kommer inte ihåg vad det heter men du kan gå till vilken inramare som helst. Kostade nästan 3000 men det är väldigt bra gjort.
    Lycka till:)

    SvaraRadera
  3. Aha då vet jag vilken du menar. Tack snälla!

    SvaraRadera