torsdag 10 februari 2011

Retrochic





Golven är fantasiska. Inspireras också av möbleringen. Tror inte det är så stort som det ser ut (eller det är det väl aldrig) Bra exempel på hur man med hjälp av en liten soffa och smalt bord trollar med rummet. Gillar färgerna, småborden och den höga dörrposten i vardagsrummet.
Vi har sovit länge idag jag och Tom. Det händer inte så ofta nu när vi har två barn, så man får ta vara på dem stunder det bjuds:) Känns väldigt skönt i kroppen i alla fall. Högst på min to do idag. Färgbutiken och hämta prover sedan fika innan Nathan ska hämtas. Det ska jag nog klara av. Gillar livet idag:)

3 kommentarer:

  1. härliga bilder! önskar vi hunnit fika idag! puss

    SvaraRadera
  2. jag vill bo i nästa alla av dina bilder! tack!

    SvaraRadera
  3. tack själv för att du inspirerar mig att inspirera mer:)

    SvaraRadera